سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ خبری بهارنیوز

نظر

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد غار زیبا و شگفت‌‌انگیز « ده شیخ » می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری جنوب ایران تبدیل شود.

حسین کلانتری در بازدید از غار ده شیخ به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستان افزود: وجود اماکن تاریخی و طبیعت بکر و زیبا زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان دنا و تبدیل آن به یکی از قطب‌های گردشگری جنوب کشور فراهم کرده است.

کلانتری با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی استان اظهار کرد: بیش از دو هزار اثر تاریخی و سه هزار جاذبه طبیعی در این استان وجود دارد که می‌تواند پذیرای گردشگرانی از هر شهر ایران و حتی خارج از کشور باشد.

استاندار اضافه کرد: یکی از اولویت‌ها دولت در این منطقه ساخت اقامتگاه‌های بوم‌گردی و توجه ویژه به مناطق طبیعی و تاریخی است. وی با تاکید به قدمت غار ده شیخ گفت: غار ده شیخ یکی از مکان‌های شگفت‌انگیز در این منطقه است و قابلیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های گردشگری جنوب ایران را دارد.

کلانتری ادامه داد: آماده سازی و ساماندهی زیرساخت‌های گردشگری با ایجاد طرح‌ها و فضاهایی مناسب در این منطقه، می‌تواند موجب جذب گردشگر و ایجاد اشتغال برای جوانان شود.