سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ خبری بهارنیوز

پارچه فاستونی از محبوب‌ترین پارچه ها برای دوخت کت و شلوار مردانه و دیگر لباس‌های رسمی در بین تولیدی‌های پوشاک است. با افزایش تقاضا بازار برای خرید پارچه فاستونی به تدریج ورود پارچه های چینی به کیفیت به صنعت نساجی و بازار خرید و فروش پارچه افزایش پیدا کرد به همین دلیل کارخانه‌های نساجی ضررهای بسیاری متحمل شدند. اما با رواج پیدا کردن خرید اینترنتی این کسب و کارها کم کم وارد پلتفرم فروش اینترنتی پارچه فاستونی و سایر پارچه ها شدند. در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه خرید و فروش آنلاین پارچه و تاریخچه پارچه فاستونی بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه پارچه فاستونی

پارچه فاستونی نخستین بار در بوستون آمریکا تولید شد و پس از ورود به روسیه نام فاستونی برای آن انتخاب شد. این پارچه از الیاف پشمی تولید می‌شود و یکی از بهترین نمونه‌های پارچه برای دوخت لباس‌های اداری و رسمی است.

انواع پارچه فاستونی

پارچه فاستونی پشمی

لطیف‌ترین نوع پارچه فاستونی، نوع پشمی آن است. پارچه فاستونی پشمی به وزن و قیمت بیشتری نسبت به سایر پارچه های فاستونی دارد.

پارچه فاستونی پلی استر

الیاف استفاده شده در پارچه فاستونی پلی استر از پلاستیک یا همان پلی استر است. قیمت این نوع پارچه به مراتب از پارچه های فاستونی پشمی کمتر است و همچنین به دلیل الیاف پلی استری که دارند، ضد چروک هستند.

پارچه فاستونی پشمی- پلی استر

از دیگر انواع پارچه های فاستونی می‌توان به پارچه فاستونی پشمی- پلی استر اشاره کرد. قیمت این پارچه به درصد پشم بکار رفته در آن بستگی دارد.

خرید اینترنتی پارچه فاستونی

همانطور که گفتیم پارچه فاستونی از مهمترین پارچه ها در بین تولیدهای پوشاک است به همین دلیل تهیه جنس با کیفیت آن اهمیت بسیاری دارد. کارخانه‌های نساجی در چند سال گذشته برای حذف کردن واسطه‌های بازار، کاهش هزینه‌ها و دسترسی آسان‌تر به خریدار از فروشگاه‌های آنلاین برای فروش اینترنتی پارچه فاستونی و سایر پارچه های خود استفاده می‌کنند. خریدار می توانند تنها با چند کلیک ساده از پشت مانیتور پارچه دلخواه خود را با رنگ و متراز مناسب خریداری کند.