سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ خبری بهارنیوز

خرید پارچه با کیفیت همیشه بزرگترین دغدغه خیاطان و تولیدی‌های پوشاک برای دوخت لباس بوده است. هر نوع لباس با توجه به کاربردی که دارد به پارچه هایی با ویژگی‌های متناسب به همان لباس نیاز دارد. پارچه تترون از پرمصرف‌ترین پارچه ها در صنعت نساجی است و کاربردهای مختلفی دارد به همین دلیل باید از نوع با کیفیت آن در حوزه‌های پزشکی، مدارس و … استفاده شود. تا چند سال قبل اولین گزینه برای خرید عمده پارچه مراجعه به بازار پارچه فروشان بود اما با گسترش پیدا کردن فروشگاه‌های آنلاین، خرید اینترنتی پارچه تترون و سایر پارچه ها جایگزین این روش شده است. اما خرید آنلاین پارچه چه مزیت‌هایی نسبت به خرید حضوری دارد.

پارچه تترون چیست؟

پارچه تترون از الیاف پلی استر ویسکوز و در گرماژها و متراژهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. این پارچه با توجه با کالیته رنگ متنوع و ویژگی‌هایی که دارد کاربردهای زیادی در حوزه‌های پزشکی، مدارس، یونیفرم ارگان‌ها و … دارد.

کاربردهای پارچه تترون

از پارچه تترون برای دوخت لباس‌های بیمارستانی، ملحفه، مقنعه، لباس فرم، لباس نوزاد و … استفاده می‌شود.

انواع پارچه های تترون

تنوع پارچه های تترون بسیار زیاد است به همین دلیل برای هر حوزه باید از تترون مناسب با ویژگی‌ها آن استفاده کرد. در ادامه با دو نمونه از مهمترین انواع این پارچه آشنا می‌شویم.

پارچه تترون پیراهنی

پیراهن یکی از آیتم‌های مهم در استایل آقایان و خانم‌ها است به همین دلیل تولید و دوخت این نوع لباس با پارچه با کیفیت اهمیت بسیاری برای تولید‌های پوشاک دارد. پارچه تترون پیراهنی در میان انواع پارچه ها بهترین گزینه برای دوخت است. تترون پیراهنی با توجه به تراکمی که در الیاف خود دارد، اصلا بدن‌نما نیست.

پارچه تترون بیمارستانی

بزرگترین حوزه‌ای که از پارچه های تترون برای دوخت استفاده می‌کند، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند. پارچه تترون بیمارستانی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر شسته شدن مداوم و تماس با مواد ضد عفونی کننده دارد، گزینه مناسبی برای ملحفه‌ها و لباس‌های بیمارستان است.

خرید اینترنتی پارچه 

با گسترش پیدا کردن استفاده از اینترنت در هر نقطه‌ای از دنیا، سیستم خرید و فروش کالاها مانند پارچه نیز تغییرات زیادی کرده است. اگر تا چند سال قبل از کسی درباره نحوه خرید اینترنتی پارچه سوال می‌پرسیدید مطمئن تنها جوابی که می‌گرفتید لبخند بود اما امروزه خرید پارچه نیز به جرگه فعالیت‌های آنلاین پیوسته است.

مزیت‌های خرید اینترنتی پارچه تترون

وجود واسطه در بازار همیشه بزرگترین مشکل برای خرید پارچه به صورت حضوری بوده است اما با وارد شدن صنعت نساجی به فروش اینترنتی پارچه تترون و سایر پارچه ها این مسئله برطرف شده است. مزیت دیگر خرید آنلاین پارچه مشاوره گرفتن از کارشناسان آشنا با پارچه و ارسال آسان آن است.

سخن آخر

 

پارچه تترون محبوب‌ترین نوع از پاچه ها در صنعت نساجی و تولید کنندگان پوشاک بوده است به همین دلیل خرید نوع با کیفیت آن اهمیت بسیاری دارد. در این مقاله تلاش کردیم شما را با پارچه تترون و نحوه خرید آنلاین آن آشنا کنیم تا برای تهیه این پارچه مشکلی نداشته باشید.