سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ خبری بهارنیوز

 

اپل عرضه محصولات تازه خود را در هفته اخیر با رونمایی از نسل دوم هدفون بی‌سیم ایرپاد تکمیل کرده است. اینطور که به نظر می‌آید مهم‌ترین ویژگی این هدفون بهره‌مندی آن از یک قاب شارژ بی‌سیم است.

یک تراشه جدید موسوم به H1 نیز در این ایرپاد جدید به کار گرفته شده که باعث می‌شود عمر باتری این هدفون بی‌سیم به میزان زیادی افزایش یابد.

پشتیبانی از فناوری دستیار صوتی هوشمند هی سیری نیز از جمله مزایای این هدفون جدید است که به راحتی فعال می‌شود. قاب شارژ بی سیم جدید ایرپاد با استاندارد شارژ Qi سازگاری دارد و به این ترتیب برای شارژ بی سیم برخی محصولات دیگر این شرکت نیز قابل استفاده خواهد بود.

از نظر ظاهری تنها عامل تمایز ایرپادهای قدیمی از ایرپادهای جدید یک چراغ کوچک ال ایدی بر روی قاب شارژ بی‌سیم ایرپاد تازه است که در صورت کاهش شارژ باتری فعال می‌شود.

تراشه جدید ایرپاد نسل دوم اپل مدت زمان استفاده از این هدفون برای مکالمه را تا یک ساعت افزایش داده است، کیفیت میکروفون را بهتر کرده و سرعت اتصال به گوشی را نیز بهبود می‌بخشد. قیمت ایرپاد یادشده با قاب شارژ بی‌سیم 199 دلار و با قاب بی‌سیم عادی 159 دلار است. علاقمندان می‌توانند قاب شارژ بی‌سیم را برای ایرپادهای قدیمی خود با پرداخت 79 دلار خریداری کنند.