سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ خبری بهارنیوز

نظر

محمدعلی فرخ‌مهر رئیس اتحادیه هتلداران تهران ضمن اشاره به اهمیت بیمه در صنعت هتلداری اظهار کرد: داشتن بیمه برای مهمانان هتل امری مهم و حیاتی است و هتلداران برای پوشش دادن ریسک‌های مربوط به آن بایستی از بیمه‌های بی‌نام استفاده کنند.

فرخ‌مهر در رابطه با وضعیت بیمه‌ هتل های تهران ابراز داشت: تعداد زیادی از هتل‌ها مهمانان خود را بیمه می‌کنند که این کار به استانداردهای جهانی نزدیک است اما در بسیاری از شهرهای کشور این موضوع رعایت نمی‌شود و هتلداران اهمیت کمی به آن می‌دهند. وی در رابطه با حادثه آتش سوزی هتل آسمان شیراز افزود: هتل آسمان در حال احداث آتش گرفت و خوشبختانه مهمانی در آن حضور نداشت. در صورت فعال بودن این هتل، خسارات و صدمات جبران ناپذیری به آن وارد می‌شد.

محمدعلی فرخ‌مهر ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور به عنوان نهاد متولی صنعت هتلداری باید برنامه مدونی را برای فراگیری و اجرای بیمه‌ها پیاده کند تا تمامی هتلداران حاشیه امنی برای مهمانان خود ایجاد کنند. رئیس اتحادیه هتلداران استان تهران در پایان گفت: صنعت هتلداری با توجه به ماهیت خدمات‌دهی خود نیاز بیمه‌های متنوعی مانند سرقت، حوادث، آتش سوزی و … دارد از همین رو هتل‌ها باید از بیمه‌های بی‌نام برای پوشش‌دهی این ریسک‌ها استفاده کنند.