سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ خبری بهارنیوز

نظر

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به برگزاری 15 هفته فرهنگی سیستان و بلوجستان در کشور، گفت: در راستای اجرای طرح معرفی سیستان و بلوچستان و تشویق سفر به این استان، یکی از برنامه‌ها برگزاری هفته‌های فرهنگی در استان‌های همجوار و اثرگذار است.

محمد ابراهیم لاریجانی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این هفته‌های فرهنگی در شهرهای تهران، کرمان، یزد، بیرجند، بندرعباس، بجنورد، مشهد، اصفهان، گرگان و سایر استان‌های کشور تدارک و وارد تقویم شده است.

لاریجانی افزود: برنامه شب فرهنگی سیستان و بلوچستان در همین راستا در شهر یزد در روزهای 14 و 15 مردادماه در قالب جشنواره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره دو گروه موسیقی از استان سیستان و بلوچستان به همراه ارائه بسته‌های سفر و نمایش ظرفیت های گردشگری در دستور قرار گرفته است.

 

لاریجانی، مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: نشست فعالان بخش خصوصی دو استان و افتتاح دفتر اطلاع رسانی گردشگری سیستان و بلوجستان در یزد یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری از حکله دیگر برنامه‌های این جشنواره است.