سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ خبری بهارنیوز

گردشگری , • نظر

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: منطقه آزاد گام‌های خوبی در حوزه گردشگری برداشته و بخشی از زیر ساخت‌ها مانند هتل، مراکز اقامتی و خدماتی در حال آماده شدن است.

عبدالرحیم کردی افزود: 9 هتل سال گذشته مجوز دریافت کرده‌اند و در سال‌های اخیر برای حوزه گردشگری فعالیت‌های خوبی انجام شده است. وی اضافه کرد: منطقه آزاد برای تامین زیرساخت‌های حوزه گردشگری عزم جدی دارد و از هیچ کوششی دریغ  نخواهد کرد. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: تلاش بخش خصوصی و دولت برای کاهش هزینه‌های سفر دریایی، هوایی و زمینی به چابهار سبب رونق صنعت  گردشگری و توسعه کسب و کار و اشتغال در این منطقه می‌شود.

کردی افزود: جذب گردشگر داخلی و خارجی علاوه بر توسعه گردشگری و جذب گردشگر در ایجاد اشتغال محلی نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. وی افزایش خطوط  دریایی را یکی از راه‌های توسعه گردشگری و جذب گردشگر در چابهار عنوان کرد. کردی بیان کرد: چابهار بیش از 200 جاذبه تفریحی، گردشگری، تاریخی، دیدنی و باستانی دارد که می‌تواند جذابیت خاصی برای علاقمندان به طبیعت و سفر داشته باشد.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: مطالعات خوبی در رابطه با مناطق گردشگری با همکاری و مشارکت جوامع محلی و مردم در این منطقه انجام شده است تا بتوان با جذب گردشگری صنایع دستی نظیر سوزن دوزی، سکه دوزی و غذاهای محلی را به آنان عرضه کرد.