سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ خبری بهارنیوز

فناوری , • نظر

شرکت شیائومی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گجت در دنیا، از عرضه سومین گوشی هوشمند قدرتمند خود برای اجرای بازی‌های ویدئویی خبر داده است. این گوشی بلک شارک 2 نام دارد و از نمایشگر و پردازنده‌های پیشرفته‌ای برخوردار است.

این گوشی دارای نمایشگر 6.39 اینچی AMOLED است که توسط کمپانی سامسونگ تولید شده و حداکثر تأخیر آن پس از لمس توسط انگشت 43.5 میلی ثانیه است. بنابراین گوشی یادشده گزینه‌ای مناسب برای اجرای بازی‌های ویدئویی اکشن و ماجراجویانه محسوب می‌شود و برای گیمرها یک گزینه عالی است. 

شیائومی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند است.

 

نمایشگر  گوشی جدید این کمپانی حساسیت خاصی در برابر فشار دست داشته و همین مسئله باعث تسهیل کنترل بازی‌های مختلف می‌شود. افزایش دقت و تفکیک رنگ از جمله دیگر مزایای این نمایشگر Full HD+ است.

پردازنده اسنپ دراگون 855 کوالکوم، 6 یا 12 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپری از جمله دیگر مزایای این گوشی است.

 

قابلیت شناسایی بیومتریک، حسگر اثر انگشت در درون نمایشگر، دو دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو در پشت و دوربین عکاسی سلفی 20 مگاپیکسلی نیز برای این گوشی 480 دلاری پیش بینی شده است.